התאמת חדר שינה לעיצוב הבית

בכל הנוגע לעיצוב הבית, העיצוב של חדר השינה מציב בפניכם את האתגר הגדול מכולם. מצד אחד מדובר על חדר השינה שלכם, מה שאומר שיש רהיטים ופריטים אחרים שחייבים להיות בו. מנגד, בדרך כלל המקום שיש לכם מוגבל, וחשוב לכם גם שחדר השינה שלכם יראה טוב לאור העובדה שאתם הולכים לבלות בו זמן לא מבוטל. הניסיון לאזן בין שני הקטבים הללו הוא לא פשוט, אבל כאן ננסה לעזור לכם תוך כדי הצגה של מספר אופציות.

עיצוב חדר השינה סגנונות נפוצים

מבחינת עיצוב של חדרי שינה, יש מספר סגנונות שנחשבים פופולריים, וסביר להניח שלפחות אחד מהם ימצא חן בעיניכם.

· מודרני: הסגנון המודרני עושה שימוש בגוונים חדים כמו שחור או לבן ודוגל במיעוט של פרטי עיצוב ושמירה על קו אחיד ונקי ככל שניתן.

· שמרני: את הסגנון השמרני קצת קשה להגדיר אולם המטרה המרכזית שלו היא שאף פריט או אלמנט עיצובי לא ימשוך יותר מידי תשומת לב.  

· כפרי: עיצוב כפרי הוא בעל נוכחות רבה של עץ, גוונים בהירים ושימוש בפריטי עיצוב רבים.

· אקלקטי: אם קשה לכם להחליט על איזה עיצוב ללכת, העיצוב האקלקטי לוקח מכל סגנון את מה שהוא אוהב ויוצר סגנון חדש ומעניין. 

עיצוב נפרד לכל חדר

האפשרות הראשונה היא לעצב כל חדר בצורה שונה. אם אתם מרגישים שסגנון עיצוב אחד לא מספיק לכם וחשוב לכם שהבית יכיל כמה סגנונות שונים, האופציה הזו מיועדת בדיוק עבורכם. מנגד, יש מי שלא אוהבים מעברים חדים מידי מבחינת עיצוב, ועבורם, כדי לעצב את הבית בקו אחיד.

עיצוב הבית בקו אחיד

עיצוב הבית בקו אחיד אומר שאתם בוחרים קו מסוים ולפיו מעצבים את כל חלקי הבית. זה אומר שסגנון העיצוב בכל החללים הפנימיים של הבית יהיה זהה, צבעים זהים וכמובן בחירה של ריהוט ואקססוריז בצורה אחידה לאורך כל הבית. היתרון בעיצוב הבית באופן הזה הוא ההרמוניה שמרגישים לאור העובדה שכל הבית הופך להיות מרחב אחד.

עוד אפשרות היא לעצב את החדרים בקו אחיד אולם לעשות את זה בצורה חלקית. ניתן לעצב את כל החדרים עם גוונים זהים, אולם בסגנונות עיצוב שונים. כך לכל חדר יהיה את המראה מיוחד שלו, אולם כל החדרים יחד ישדרו מראה אחיד. לחילופין, ניתן לבחור פריטים דומים לכל חדר ולבחור בסגנון עיצוב זהה אולם לשנות את הגוונים, כך שהעיצוב יהיה הרמוני מצד אחד, אולם ההבדל בין כל חדר יהיה ברור.

איך נשלב רהיטי אחסון בצורה פרקטית

בכל חדר שינה יש כמות גדולה של ציוד שאנחנו צריכים לאחסן בו. בין פריטי הציוד הללו ניתן למנות כלי מיטה, בגדים, נעליים וחפצים אישיים. כדי לא להפוך את חדר השינה שלכם למחסן, נסו לחשוב כיצד לשלב בצורה יעילה את חללי אחסון בתוך הרהיטים שגם ככה צריכים להיות בחדר השינה. ארונות קיר, ארגז מצעים מתחת למיטה או שידה בעלת מגירות אחסון הן דוגמאות לפתרונות אחסון שלא תופסים לכם מקום מיותר בחדר. כך תוכלו להגיע לניצול מלא של הרהיטים בחדר השינה, ולשמור על מראה מרווח ונקי. 

לסיכום

בעיצוב חדר השינה אנחנו יכולים לנסות ליצור קו אחיד בין כל חדרי הבית, או לחילופין לעצב כל חדר בצורה נפרדת. האופציה הראשונה מתאימה למי שאוהבים עיצוב מגוון, ואילו האופציה השנייה היא למי שחשוב להם לשמור על הרמוניה. בעיצוב חדר השינה תוכלו לשלב כמובן בין סגנונות עיצוב שונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *